Zakoupili jste u nás zboží, které Vám nevyhovuje? Zboží můžete vrátit do 14 dnů ode dne doručení bez udání důvodu. Vrácení zboží je u nás zdarma.

Postup pro vrácení nebo reklamaci zboží:

  1. Vyplňte níže přiložený formulář a spolu s fakturou za zboží jej odešlete na náš e-mail: info@prijane.cz
  2. Po zkontrolování formuláře obdržíte na Váš e-mail informace o vyzvednutí zásilky přepravcem.
  3. Přepravce si zásilku v domluvený den vyzvedne a sám si polepí balík přepravním štítkem.


V případě vrácení zboží Vám budou peněžní prostředky bezodkladně vráceny do 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy na Váš účet. V případě reklamování zboží bude reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.


Příprava zásilky v případě vrácení zboží


Zboží v originálním obalu od výrobce prosím vždy zabalte do ochranné krabice (stejně jako bylo zboží doručeno), aby nedošlo k poškození výrobku a originálního obalu během přepravy.


Jiný způsob odeslání zboží

Pokud Vám z nějakého důvodu nevyhovuje vyzvednutí zásilky našim přepravcem, tak nám zboží spolu s formulářem a fakturou můžete zaslat sami na naší adresu:

Jan Příborský
Nesovice 313
683 33 Nesovice
Česká republika

V případě jakéhokoliv dotazu nás neváhejte kontaktovat:

Tel.: +420 724 761 006 
E-mail: info@prijane.cz

Formuláře ke stažení:


Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář pro uplatnění reklamace

Reklamační řád

I. Všeobecná ustanovení

  1. Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
  2. Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
II. Odpovědnost Prodávajícího
  1. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
    • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
    • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  2. Ke Zboží je přikládán daňový doklad a k některým výrobkům záruční list. Není-li ke Zboží přiložen záruční list, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.